Rastlöshet och pinsamheter.

Två dagar av rastlöshet, det är ungefär så jag kan beskriva gårdagen och idag. Turligt nog har jag vänner som inte helt prioriterar tentaplugg (eftersom nästan alla andra ska göra omtentan imorgon, utom jag) så igår blev det en öl på KM med Sara och Robban och idag begav vi oss tillsammans med Calle och Jens till slottsparken och chillade lite i vårsolen. Mysigt. Gårdagskvällen började med några timmars lyssnande på musik med en korridorsgranne och sedan blev jag bjuden på ett par vodkadrinkar. Trevligt.

Tittar just nu på Stinas nya program där hon intervjuar Henke Larsson. Vad hände där? Jag brukade älska hennes gamla program där hon intervjuade världens alla möjliga storheter. Nu sitter hon i egen studio och kan inte få till en normal intervju utan att det emellanåt blir riktigt pinsamt. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0