Slutpratat.

En failad tenta är också en tenta. Fast de två första frågorna skrev jag oväntat mycket på. Så om det räcker med att man svarat bra på tre frågor och inget på två kanske jag har klarat den ändå. Jag ska göra som Jens och försöka intala mig själv det under helgen åtminstone. Annars nailar jag omtentan, den är ju trots allt bara på två poäng.

Nog om tentatjafs nu. Snart blir det mer demolyssning och öl och ikväll blir det drinkar och utgång. Det är skönt att man får tentafesta även fast man knappt gjort någon effort på själva tentan.

Jag ska lägga av med den där störande engelskan [de markerade orden för er oförstående som kan tänkas tycka det är coolt att faktiskt använda sig av det svengelska språket] jag lägger in i diverse inlägg också.

Antagligen det mest onödiga inlägget på länge. Min blogg har blivit till min vän. Det är oroväckande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0