Sockerchock.

Man ska inte trycka i sig ett hekto godis och dricka ett glas cola när man varit seg och jävlig i två dagar. Kände precis av en läskig sockerchock, något jag aldrig brukar göra. Men det var ju kul. Ungefär som en niccokick. Det var nog dagens höjdpunkt. Fast idag har varit en konstig dag, jämfört med igår som bara var en random skitdag. På fem timmar har jag vart iväg och pratat projekt hemma hos Sara och Calle, tillsammans med Frida och Martin. Sen har jag lagat mat, och tittat på två avsnitt av Grey's Anatomy som jag för övrigt är helt fast i nu. Och nu har jag vart en tur till Maxi med Jens. Produktivt så det skriker om det. Dessutom kände jag en lustig känsla av att handla saker jag aldrig brukar handla. Jag och Jens stod bland annat och tryckte på morotspåsarna. Fast det blev som sagt godis istället. Och det var ju tur, annars hade jag inte fått uppleva den största sockerchocken jag någonsin känt av.

Nu ska jag titta på det sista avsnittet av Grey's... nästa sänds inte förrän den 15 mars, så nu måste jag hitta en annan serie att följa. Jag är en nörd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grey's Anatomy börjar sändas den 14 mars! Inte den 15:e :) vad kul att få sockerchock, hur länge höll den i sig? Puss!

2007-03-08 @ 19:44:15
Postat av: Åsa

Oj, det hände något konstigt så mitt namn kom inte med.. Syster Åsa här!

2007-03-08 @ 19:44:45
Postat av: Kin

Men hörru, jag är olaglig och laddar ner - jag menar att nästa avsnitt i USA sänds den 15 mars och då har jag det ett dygn senare i alla fall :P

2007-03-08 @ 19:59:39
Postat av: Lexie

Grey's anatomy är helt klart bäst.. Är så fast så det finns inte.. =)

2007-03-08 @ 20:04:06
URL: http://lexie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0