Surgubbe.

image46


Bob Dylan må vara en av de största surgubbarna i historien, men jag förlåter honom med tanke på hur mycket jag älskar hans otroliga musikverk. Jag förlåter dock inte mig själv för att jag inte kämpade åtminstone lite för att få tag på biljetter till kvällens spelning på Debaser. Jävlar i det vad jag var bitter över att jag inte var där. Hur ofta är en spelning legendarisk redan innan den ägt rum? Det kan man fråga sig. Jag tror att fallet blir så med kvällens konsert i alla fall. Och jag var inte där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kass jävla jude!

2007-03-28 @ 00:27:32
Postat av: Kristin

Men what the fuck - så säger man inte!

2007-03-28 @ 11:27:03
Postat av: Anonym

Vadå?! Det är ju sant!!!!!!

2007-03-28 @ 22:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0