Trevlig fredag och tråkig lördag.

Gårdagen blev väldigt trevligt. Det som började med vin och pizza (thaimaten skulle ta en timme så vi hoppade den tyvärr, våra magar var för hungriga) och Uno och vinyl hemma hos mig slutade i nån slags låda på Esplanaden. Där tänkte Jens lämna mig, men som tur var tog han sitt förnuft till fånga och låste upp lådan till slut. Däremellan hanns det med öl på puben, mer öl och även spilld öl på The Rock och sist men inte minst hamburgare på Sibylla.

Lördagen har spenderats på samma ställe där jag sitter nu, i min fåtölj. Jag var i och för sig dktig och tömde kökets soptunna samt pappersinsamling innan, jag har trots allt städvecka så imorgon ska jag väl skrubba golv och dammsuga också. Tidigare diskuterades det också om vi skulle bege oss till puben idag för några öl. Men vi kom fram till att det här projektet vi skriver på måste börjas ordentligt på. Det blev istället en tur till Maxi med två Jens, en snäll Richard och en dum Daniel. Kanske lika bra det, när jag kom ner på första våningen här i huset luktade det öl och svettig fest - då blev jag mindre sugen på att gå ut. Nu låter dom jävlarna också, skrik och dålig dunkadunkamusik. Och jag försöker skriva om vilken secondary data vi använt oss av i vårt projekt. Det går inte. Imorgon får bli effektiv dag, på måndag ska skiten in och sen är det bara redovisning på tisdag och tenta på fredag. Nästa helg kommer bli en bra helg känner jag på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0