Vår, godis och demos.

Våren är här. Dagen började med en promenad i det underbara solskenet bort till skolan där vi tryckte upp våra enkäter till undersökningen. Efter ett antal svar, lunch med efterföljande kaffe i solen, begav vi oss till teknikum där jag och Sara genast kände oss ganska ensamma av det kvinnliga könet. Sedan gick vi till biblioteket och har nu mindre än hälften kvar att ordna med imorgon. Allting går lätt när det är sol och folk är glada.

En tur till Maxi med Jens och Martin resulterade i ett inköp av alldeles för mycket godis. Varför är man en idiot och köper mycket godis bara för att det är billigt? Jag brukar inte ens äta godis längre, bortsett från det där hektot jag tryckte i mig häromdagen. Som tur var köpte jag två äpplen också.

Kvällen har jag spenderat med att varva Lost, demolyssning, Prison Break och mer demolyssning. Nu är det Rookiescenen på Hultsfredsfestivalen som står på tur, och banden är nog sämre än ever. Ska bli intressant att se vad Robban har med sig för fysiska demos från lyssningsmötena, fär än så länge har vi bara lyssnat på 50 MySpacelänkar. Det finns roligare saker att göra och man blir lite arg när folk tar upp ens tid genom att vara totalt jättekassa.

That's it for today, folks.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jamen visst är det härligt med vår! Speciellt dom här allra första dagarna. Och för att besvara dig - på den bilden var INGEN av oss snygga. Alls! Haha, jag tror jag har den sparad på någon skiva, så ska du få se ;)
På tal om skivor och bilder, hur går det med mina studentbilder? Puss!

2007-03-12 @ 23:30:09
URL: http://ausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0