Vilket äventyr.

Ja, så blev det en tur till äventyrsbadet då. Vi tappra själar - jag, Robban, Calle, Sara och Daniel - som vågade oss dit fick oss ett riktigt äventyr. Vi började med att åka rutschkana där jag slog dagens rekord, fram tills att snubben på 120kg bakom mig slog mitt. Damnit. Sen blev det trampolinhopp där jag fegade ur och inte hoppade från femman som de andra. Men jag börjar bli gammal, så jag skyller på det. Jag gjorde några fina hopp från ettan så jag är nöjd ändå. Sen kom några jobbiga ungar som följde efter oss till våldtäktsgrottan där dom kastade in bollar. Kul. Då fick min längtan efter barn en liten törn i sidan. Daniel och Sara sprang runt som små barn och slängde sig i vågbassängen när jag och Robban redan hade provat den och tröttnat. Sen blev det bubbelpool där jag bondade med en utvecklingsstörd kille vid namn Tobias som skulle fylla 22 år på söndag. Han var snäll, sa han. Sen gick jag och Sara och bastade. Det blev en fin eftermiddag.

Nu är första ölen öppnad och Jens sitter här och spelar gitarr och dricker whisky. Så nu är det dags att bege sig till Robban & Richard och dricka mer öl och sedan blir det utgång till vår kära Studentpub. Damn, jag som inte skulle dricka öl idag...


Kommentarer
Postat av: Idaaa

Vad faaaan! Är han snäll tar man med honom till bastun. Bastulagen §4.

2007-03-11 @ 16:41:09
URL: http://paranoida.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0