Vin och hämtmat.

Idag hände något konstigt när jag besökte Systemet med Jens och Richard. Killarna bestämde sig för att också dricka vin ikväll. Och sedan hängde Daniel på trenden också. Så nu blev plötsligt vår förfest för fyra personer en myskväll med vin och hämtmat på Thaistället hemma hos mig. Det känns lite som en revansch för min del som alltid hänger med grabbarna och även brukar bete mig som en av dom genom att dricka öl och vara allmänt odräglig. Nu blir det ju nästan som en renodlat tjejkväll. Tur att vi ska gå till The Rock sen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Thai är det godaste som finns just nu - för mig - jag kan inte få nog av gröncurry!

2007-03-17 @ 13:06:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1894
Postat av: Anonym

Åh, ja det är ju så gott! Dessvärre blev det inget igår, vi var för hungriga och det skulle ta över en timme att få maten. En annan dag inom kort får det bli :)

2007-03-17 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0