En amerikansk jag och en extra mamma.

Det här med Internet är ju faktiskt ganska fantastiskt. Igår när jag kollade min gmail hade jag fått ett mail från mamma. Ja, inte min mamma, utan en annan Kristin Ungers mamma. Jag tyckte att det var så gulligt så jag mailade tillbaka och meddelade att det var lite fel adress men att hon hade gett sin dotter ett ovanligt fint namn. Så idag fick jag svar att dottern bodde i Texas och hon själv i Las Vegas. Jag funderar på att hålla kontakten, de där amerikanerna är ju väldigt gästvänliga så om man skulle ta sig en sväng till Nevadaöken någon gång kanske man får husera hos amerikanska mamma Unger.

Jag kom just nu även på att samma Kristin Unger är den som snott förstaplatsen på google.se när jag söker på mitt egna namn. Ja, för det brukar jag göra ibland. Datanördar sysselsätter sig nämligen med sådant.


Kommentarer
Postat av: Mamma Anne

Men men men, jag är ju mamma Unger (Luke kallar mig det), fast finns det en annan Kristin Unger så kan det ju vara häftigt att det finns en annan mamma Unger åxå. Håll kontakten, kan ju vara bra med amerikanska kontakter!
Kram från den riktiga Mamma Unger

2007-05-25 @ 17:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0