En plötslig nervositet.

Jag fick plöstligt en släng av nervositet angående min USA-vistelse i höst. Förutom att mitt welcome package inte har anlänt än kom jag på allt jag måste fixa innan. Mitt pass är sönder, jag måste byta det och det kommer att gå på en del. Detta måste jag fixa innan jag åker till Stockholm och ansöker om visum. Och till den intervjun på ambassaden måste jag fylla i och ta med mig tre blanketter, ett foto som ska vara taget på ett speciellt sätt, och diverse andra papper och grejer. Ett steg i taget, Kristin, ett steg i taget. Och sen ska det beställas resa också, och innan dess ska jag till Frankrike och flytta tillbaka lådor till Helsingborg här i Sverige. Kanske dags att sätta igång nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0