Eurovision och Kårbesök.

Har nu vaknat upp ur mitt bakfyllda tillstånd. Kom ut vid tre tiden idag då jag, Jens, Martin och Toffe begav oss till McDonalds för att sedan inhandla chips och cola. Sedan dess har jag suttit och tittar på Dawson's Creek. Japp, jag erkänner. Jag har laddat hem säsong efter säsong och tittat, nu när jag kommit ikapp alla mina andra serier jag följer. Detta är mer som ett close-up för jag kommer antagligen aldrig någonsin titta på Dawson's Creek ever again. Det är ju ganska nördigt, men underhållande.

Gårdagen var mycket, mycket trevlig. Den bästa på länge. Eurovision insågs och insöps hemma hos Calle och Sara och gänget som är musiknördar in i själen och med ett näst intill hat mot schlager (utåt sett, inåt tror jag alla har en förkärlek till denna otroliga schlageryra), diskuterade vilt och högljutt de olika bidragen. Fantastiskt underhållande. Och bäst var Ukraina, herregud vad jag skrattade. Min The Ark vimpel gjorde inte susen, inte Saras heller.

Kåren fick sedan fint besök i form av oss. Där intog jag en väldigt onödig sambuca shot som jag var tvungen att svepa ned med en öl för att inte behöva besöka toaletten för otrevligheter. Sedan dansades det på borden och efter det begav vi oss till Gladan för lite late-night korridorsbus. Trevligt, som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0