Födelsedagsresumé.

Oj, det händer mycket i mitt liv just nu. Kanske dessa gånger det faktiskt hade varit intressant att läsa min blogg, men nu har jag inte hunnit skriva på flera dagar. I lördag fyllde jag 25 år, vaknade ensam för andra gången i mitt liv på en födelsedag men det kändes inte så illa för det. Jag tog det lugnt i min ensamhet och drack kaffe och öppnade alla kuvert som kommit och skrapade därmed diverse Trisslotter. Sedan ringde folk från både här och där under dagen och sjöng för mig - mycket uppskattat.

När det var dags att göra tårtorna till kvällens kalas skulle Jens komma med pizza innan. In genom dörren kom istället Ewa och även Daniel överraskade mig, hon som skulle ha egen fest i Göteborg på kvällen men ställt in den. Jag blev halvt chockad och förstod inte riktigt vad som hände en stund, men oj vad glad jag blev att åter få se henne här. Även Ida kom på ett långväga och ack så uppskattat besök dagen till ära. Hon hann med att dricka många öl, vara ute i Kalmarnatten och dessutom få minnesluckor innan hon begav sig hem till Sura på morgonkvisten. Efter att vi tillsammans med en gräddvispandes Daniel och en Jens som mest ägnade sig åt att äta upp godiset innan det hamnade på tårtan, kunde kalaset börja. Jag fick världens finaste halsband av The Original Hultsfred Crew <3  Världens bästa vänner, har jag nämnt det? En väldigt bra födelsedag som avslutades på The Rock.

Tack allihopa som gjorde det ganska enkelt att fylla gammalt :)


Kommentarer
Postat av: D

Döh, jag kom faktiskt också med pizza!! :@

2007-05-29 @ 23:13:08
Postat av: Kristin

Jag ändrade, lite bättre kanske? :P

2007-05-29 @ 23:36:37
Postat av: D

Haha :P

2007-05-30 @ 10:40:01
Postat av: Ida

Jag låter som en himla rolig människa - jag kom dagen till ära, sov ett tag och åkte hem. Hahaha!

2007-05-30 @ 17:20:06
Postat av: ewa

tack själv söt!
ida - du drack ett gäng öl åxå. icke att förglömma!

2007-05-30 @ 17:24:32
URL: http://ewalee.blogspot.com
Postat av: Ida

ewa - ja men precis! Så Kristin knaske kunde omformulera lite? Jag menar, det här stället har ju övergått till nån form av community-chat nu och då är det viktigt hur man framställs (särskilt då man knappt minns kvällen själv).

2007-05-30 @ 17:35:00
Postat av: Kristin

Haha, nu är det också ändrat. Hoppas alla är nöjda nu! :)

2007-05-30 @ 20:27:16
Postat av: D

Det var väl ett jävla ändrande.

2007-05-31 @ 12:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0