Intensiv helg och stor trötthet.

Oj, vilka dagar jag har haft - denna stunden är den enda gången jag varit helt ensam sedan i torsdags då Ewa kom. Det kändes som lite terapi av att ha henne här, att skratta och bara skjuta allt annat åt sidan. Visserligen sitter jag här med lite tentaångest inför torsdagens konstiga stämmer/stämmer ej tenta, men det får gå som det går. Dessutom ringde Rockparty i lördags och frågade om jag ville bli huvudfunktionär, och den chansen kunde jag ju verkligen inte missa. Så på festivalen ska jag ansvara för den delen av nya Outdoor mall som ska sälja Hultsfreds merchandise och dess åtta funktionärer. Jag ska bli chef för första gången i mitt liv, wohoo!

Nu är jag svinigt trött dock, åkte till Hultsfred efter föreläsningen igår och intervjuade en av de som jobbar i huset till vår entreprenörsskapsuppgift, och sen stannade jag hos Frida och Daniel över natten för att möta hon som är min chef under festivalen. Frånvarande och trött, men jag ska allt visa vad jag går för under den veckan.

Mycket tankar i huvudet nu, jag glömde till och med min bankomatkod när jag var på stan med Jens innan. Sen gick vi hem till honom och åt köttfärssårs och spagetthi. Satans gott. Nu sitter jag här i min ensamhet med massor av saker att göra och fixa. Mestadelen har med USA-vistelsen att göra. Men jag ska ta en sak i taget, och därmed först tentajäveln på torsdag. Cowabunga!

Kommentarer
Postat av: ewa lee

cowabunga!

2007-05-22 @ 23:39:23
URL: http://ewalee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0