Konstig tenta och nytt pass.

Det var den konstigaste tentan någonsin, vi kom dit åtta, satte oss och kryssade för "Stämmer" eller "Stämmer ej" i en timme och sen gick vi hem. Jag vet inte hur det har gått, svårt att säga, vet dock att jag svarade fel på de två första. Men det gör inte så mycket om jag misslyckats med den, det känns bara skönt att det var sista tentan för terminen. Om en vecka är det slutseminarium och några dagar efter det kanske jag skriver min enda kvarliggande tenta i kalkylering. Idag om en vecka är det även avslutningsfest i Hultsfred, det blir en fin kväll känner jag på mig.

Imorgon ska jag fixa nytt pass, mitt är helslitet efter diverse jordenruntresor samt substitut för ID-kort under en hel del utekvällar för ett par år sedan. Det kostar 400kr, men hellre det än att inte komma in i USA i höst. Sedan är det en massa andra saker att fixa, men en sak i taget.


Kommentarer
Postat av: D

Jorden runt my ass.
Var det kul i Afrika? Sydamerika? Antarktis? Nordkorea?

2007-05-24 @ 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0