Min återkomst i fotbollsvärlden.

Nu vankas det fotbollsturnering. Ja, Kristin ska spela en fotbollsmatch för första gången på tio år. Jag ser två scenarion framför mig; antingen faller jag ihop efter två minuter utan att ha rört bollen och dör på plats i den sunkiga uppblåsabara fotbollsplanen, eller så spelar jag så hejdlöst bra på grund av mina dreads à la Henke så att alla tappar hakan och andan och allt vad man kan tappa och jag vinner alla biljetter till Springbreak som går att vinna. Det är trots allt förstapriset, och ingen av oss är särskilt intresserade av dom där biljetterna.

Nu sitter jag och Jens och värmer upp med Mumintrollen och varsin energidryck från Flygvapnet, väldigt udda. Men jag är peppad - nu jävlar ska här kickas arsle. Och några bollar, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0