Min dag.

Föreläsning nio idag. Satt och antecknade mer än någonsin bara för att hålla mig vaken, härliga tider. Fick dock en pepprush av någon konstig anledning, så nu känns det ganska lugnt med diverse uppgifter och tentor som ska avklaras inom tre veckor. Kan bero på att man vet att det sedan är slut för sommaren och nästa termin ska tillbringas i USA. Jag är lite orolig dock, min Oneontakompanjon Robban hade fått sina papper från universitetet genom FedEx i början av veckan. Min brevlåda gapar tom. Kommer dom inte imorgon blir jag nästan rädd att dom ratat mig.

Nu ska jag laga mat om jag vågar mig ut i köket. Jag hatar korridorsboende.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Angående föreläsningen så har jag finfin statistik kring föreläsarens språk i min blogg!

2007-05-10 @ 22:01:58
URL: http://tok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0