När lyckan kryper sig på.

Jag förundras varje gång livet vänder om totalt. På bara några dagar. För en vecka sedan var jag kvar i mitt nedgångna vårdepressionstänk, men sedan några dagar tillbaka har jag haft ett flyt som jag inte upplevt på väldigt länge. Även idag har nämligen varit en väldigt bra dag. Jag fick lite mer fixat tidigare idag och sen eftermiddag begav jag mig hem till Calle och Sara för att skriva klart en av entreprenörsuppgifterna. Sedan blev jag totalt bortskämd med det godaste jag ätit på ett bra tag - hembakad ciabatta med ugnsbakad tomat med mozzarella och Calles vinegrette. Senare satt vi på balkongen och intog gott rödvin och i samma skede ringde Ida och sa att hon dyker upp imorgon. Wiie, säger jag. Åskan drog sedan in över Kalmar och efter att ha försökt vänta ut regnet ett tag drog jag mig ändå hemåt med lånad regnjacka, men fortfarande med de flipflop jag tog mig dit i. En överraskande men fin kväll, helt enkelt. Så går det när man har världens bästa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0