Produktiv dag och The Ark-vimplar.

Första natten på länge jag har kunnat sova gott. Kanske var för att jag hade så ont i magen igår att jag däckade av utmattning när jag väl lade mig. Skönt, hur som helst. Kanske kan få något gjort idag, ska tvätta strax och försöka skriva så mycket jag kan på organisationsuppgiften under tiden. Imorgon vankas fotbollsturnering och jag ska spela som enda tjej i laget. Vi får väl se hur det går, vi funderade på att muta några fyllon med folköl så att vi får en fin hejaklack, förutom resten av gänget. På kvällen blir det schlager och jag och Sara har fixat fina The Ark-vimplar. Men måste ju anstränga sig lite, liksom.

Inatt drömde jag något konstigt, fast fint och kul. Men jag kan inte komma ihåg vad just nu. Typiskt. Jag kanske återkommer. Det är ju kul med drömmar, men jag kommer oftast inte ihåg dom längre än en halvtimme efter att jag gått upp, när jag fortfarande är i sovande tillstånd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0