Resultat.

Haha, det var riktigt kul att spela fotbolll, fast nu är jag rejält trött. Det skavde i halsen rätt lång tid efter första matchen och när den andra skulle spelas blev jag trött direkt. Dom andra också, för den delen. Men Richard lyckades peta in ett mål och vi tre utespelare på plan blev till oss av lycka. Det är så man charmar publiken, mina vänner. Dock skall tilläggas att matcherna var på 7 minuter och den första förlorade vi med 5-0 och den andra med 7-1. Men kul var det. Nu ska jag vila, sen blir det mat och ikväll bär det hem till Calle och Sara för schlagerkväll och utgång. Jag är redo med min The Ark-vimpel.

Memo to self: Börja träna. Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0