Skåne och avklarad tenta.

Åh, vad skönt det ska bli att åka till Helsingborg imorgon. Nu har det gått tokmånga dagar i rad då jag vaknat upp och bara gjort ingenting. De första dagarna kände jag mig lite krasslig, men nu tror jag bara att energin gått ur mig för att jag inte gjort nåt kul på länge.

Jag klarade min tenta i marketing communications som jag gjorde i lördags. Det kändes väldigt bra när den var gjord men man vågar ju aldrig hoppas. Nu känns det sjukt skönt i alla fall. Då ska jag bara se till att fixa resten av terminens poäng också. Det enda momentet som oroar mig starkt är tentan i organisationsbeteende, det är tokflummigt nämligen.

Ikväll blir det öl, jag hoppas jag lyckas undvika att sitta bakfull på tåget imorgon. Det är inte det skönaste man kan vara med om.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker också det ska bli skönt att du kommer hit :) Bakgrunden blev fin tycker jag! Coolt, är det extreme closeup på en mikrofon eller? Ser så ut. Vi ses imorgon!! Puss

2007-05-02 @ 17:56:27
URL: http://ausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0