Tidsfördriv.

Haha, jag hittade en till sån där frågegrej att lägga i bloggen och denna gången svarar man genom att scrobbla fram låttitlar. Vissa grejer var ganska läskiga faktiskt...

1. How are you feeling today?
Solen går ner över stan, Hjärtats Orkester
- Vet jag inte riktigt vad det ska betyda...


2. Will you get far in life?
Elden, Lars Winnerbäck
- Den har ju framåtanda i alla fall, det ser jag som positivt...


3. How do your friends see you?
Oh! You pretty things, David Bowie
- Oh, tack, ni är så söta själva så!


4. Will you get married?
Who is gonna meet me, Deportees
- Ja, det kan jag fråga mig, haha

5. What is your life's theme song?
If I don't wrote this song, someone I love will die, Hello Saferide
- Jaha, betyder det att jag måste skriva en egen theme song eller?


6. What is the story of your life?
Städer när jag blöder, Thåström
- Um. Kan bara koppla det till att jag älskar att resa och se och upptäcka nya städer. Men jag brukar inte blöda då...


7. What was high school like?
Loyalty song, Babyshambles
- Jag var (och är) väldigt lojal - ibland så mycket att frågar mig varför jag ska vara det när lärare kan vara de mest inkompetenta varelser man nånsin träffat.


8. How can you get ahead in life?
Bang, bang, you're dead , Dirty Pretty Things
- Eh? Antingen måste jag döda någon eller så kommer Carl Barat att komma och skjuta mig.


9. What is tomorrow going to be like?
What if , Coldplay
- Ja, tänk om det regnar, då kan vi inte grilla.


10. What is the best thing about your friends?
Dom vet ingenting om oss, Moneybrother
- Jag blev rädd när denna kom, shit, det är så jag ser mig och the Hultsfredsgäng. Verkligen, ingen kan ana vad vi hade/har tillsammans!


11. What is in store for the next weekend?
Even flow, Pearl Jam
- Det låter ju rätt soft


12. What song best describes you?
Ge det om du kan, Lisa Ekdahl
- Ja, okej, jag lovar. Lame låt att beskriva mig på dock, haha.


13. How is your life going?
Där älvorna dansar, Lars Winnerbäck
- Låter som en drömvärld.


14. What song will play at your funeral?
Solen i ögonen, Lars Winnerbäck
- Det hade jag inte misstyckt, faktiskt. Min begravning ska vara ljus och livad, min sista fest liksom...


15. How does the world see you?
Negative creep, Nirvana
- Haha, tack för den!


16. Will you have a happy life?
John, I'm only dancing, David Bowie
- Dansa är ju happy, liksom.


17. What do your friends really think of you?
Suverän, Thåström
- Tack, tack. Ni också :)


18. What song describes the person you're attracted to?
Drunken hands - Christian Kjellvander
- Ett par fulla händer känns ju kanske inte så jätteattraktivt... men jag är inte kräsen. Eller jo, det är jag. Tokkräsen.


19. What message would you like to tell the next generation?
Raketmaskinen, bob hund
- Hell yes!


20. Do you have a deep dark secret?
Something in the way, Nirvana
- Det stämmer nog.


21. Do people secretly lust after me?
A lack of color, Death Cab for Cutie
- Vilken färg saknar jag då?


22. How can I make myself happy?
Living in America, The Sounds
- Creepy... jag ska ju bo i USA i höst. Men bra, då vet jag att jag blir glad då :)


23. Will I ever have children?
Crotch of the saturday night, David Sandström
- Det där lät ju kanske inte jättepositivt, en unge jag fått efter ett lördagsfylleslag, kanske?


24. What's some good advice for me?
Back from the dead, Babyshambles
- Ska jag? Det blir svårt, då måste jag dö först...


25. How will I be remembered?
Nu kan du få mig så lätt, Håkan Hellström
- Haha, kommer ni ihåg den där lättfotade Kristin?

Äh, nu ska jag sluta lägga in såna här lama listor i min blogg. Tidsfördriv på modernt sätt, skulle jag vilja kalla det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

22. How can I make myself happy?
Living in America, The Sounds




Klockrent :D

2007-05-04 @ 21:42:05
Postat av: josie

inget namn? det var jag ja svär

2007-05-04 @ 21:42:38
URL: http://www.josefin.fundin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0