En lite bra dag i alla fall.

Denna dagen började inte jättebra, och sen hade vi vikarie i Music and the Marketplace, så vår fina italiernare var inte där. Fast vi hade sköna Scafidé, vår andra italienska lärare som mest påminner om en maffiasnubbe eller skivbolagsboss, så det gjorde inte så mycket. Och sen på hans lektion läste han upp först någon annans och sedan min rapport angående Live Nation och Madonna inför hela klassen. Då kändes det som att jag hade skrivit något bra, och därmed blev dagen lite bättre. Sen när vi var och åt hade mina efterlängtade chicken tenders tagit slut. Men då är det bra att man bondat med en av de som jobbar i köket. Han fixade lite mer, och när de var klara sa han till folk att dom var slut, men sen helt plötsligt kom han till vårt bord och överlämnade en korg enbart till mig. Då blir man glad, helt enkelt.

Snart dags för History of Rock. Först ska vi gratta Kikuyu som fyller år idag!


Kommentarer
Postat av: tobbe

jodå det flyter på o magen blir större. :-)

När är det tänkt att ni ska tebax till sverige?

Kramkram!

2007-11-16 @ 19:16:15
URL: http://tok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0