Första snön.

Det snöar i Oneonta. Lite halvt sådär i alla fall. Därmed är det svinigt kallt, men jag gillar det ändå. Amerikanerna verkar inte förstå att det är näst intill vinter dock, dagligen ser man folk med enbart t-shirt eller till och med shorts. Jag förstår inte alltid riktigt deras mentalitet. Vår lärare i Record Labels är grymt rolig dock, han satte igång jullåtar och en diskussion angående julskivor idag, på grund av snön.

Goda nyheter idag. Mycket goda nyheter idag. En ljusglimt till våren kan leda till att efterföljande månader kanske inte blir så jävliga som jag tror att de ska bli. Men jag kommer att sakna livet här, jag vill inte åka hem än. Jag är inte redo och när jag inte får bestämma själv känns det ännu värre.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lilla gumman du måste ju skriva vilka goda nyheter det är och vad som är ljusglimten!!!

2007-11-08 @ 10:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0