Halloween och tråklista.

Halloweenutgång igår - jag, Josefin, Kaj och Nico åkte ner i stan och drog i oss en kanna öl innan de senare nämnda åkte hem igen. Jag och Josie begav oss till hockeyhuset som precis blivit tömt på folk av polisen. Vi hittade en snubbe vid namn Phil som vi följde med in dock, och sedan dracks det öl och vi träffade en både väldigt trevliga människor men även otroligt lustiga sådana. Nåväl, en trevlig kväll hur som helst. Efter att ha väntat på bussen hem i en halvtimme insåg vi att vi var väldigt nära campus, så vi började gå och var hemma inom tio minuter. Så går det när man inte håller koll på hur själva stan ser ut, haha.

Idag är en seg dag. Och mysig. Jag ska titta på Grey's Anatomy från förra veckan inför kvällens avsnitt och sedan ska jag plugga lite, skriva en sida om vårt andra projekt i Audio Production samt läsa ifatt lite i Music and the marketplace och förslagsvis även History of Rock. Men först ger jag er en tråkig lista, mest för att jag inte vill sätta igång och plugga:

Hur gammal är du om fem år? 30 - hahahahahaha.
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Josefin, såklart :)
Hur lång är du? 1.82
Vilken är den senaste filmen du sett? Ja, vilken var det... G.I. Jane, faktiskt
Vem ringde du senast? Jacquie när jag var i New York City
Vem ringde dig senast? Finaste Hanna
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, fast det beror på, vissa folk vill man ju faktiskt prata med
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Väldigt gifta
När såg du senast din mamma? I augusti :(
Vilken ögonfärg har du? Lite gröna, lite blå, lite av varje tror jag...
När vaknade du i dag? Vid tio-elva, fast jag gick inte upp förrän efter tolv... ah, sweet class-free thursdays
Var tror du att du befinner dig om tio år? Ja, det är ju lite svårt att veta vart, men gärna med en fin man i en fin lägenhet och med ett fint jobb
Vad skrämde dig om natten som barn? En period var jag sjukt rädd för spöken
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Diverse outfits under gårdagens Halloweenutgång
Hur stor är din säng? Lite större än hemma och lite skönare än hemma. Fast vänta, vad fan är hemma egentligen?
Har du stationär eller bärbar dator? Jag har en bärbar dator - och återigen frågar jag mig själv varför jag ens fyller i sådana här extremt ointelligenta frågeformulär ibland?
Sover du med eller utan kläder? Ja du, kära frågeformulär, med lite kläder
Hur många kuddar har du i sängen? Två stycken
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Det beror väl ändå på hur kallt eller varmt det är, eller?
Är du social? Hur är man när man är social? Inte fan vet jag...
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry cookie dough, eller Wilsbach Piece of cookie... same, same, but different
Tycker du om kaffe? Jag är lätt beroende, ja
Vad dricker du till frukost? Juice och kaffe
Kan du spela poker? Ja
Tycker du om att mysa/kela? Nej, usch det kan ju vara bland det jobbigaste man kan göra... eh?
Är du en beroendemänniska? Egentligen inte, bara när det gäller cola light, och kaffe....
Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Tre stycken i min klass när jag var liten
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, en del franska och små fraser eller ord på ganska många språk... fast det senare räknas inte
Har du någonsin åkt ambulans? Nope
Äger du dyrbara smycken? Inga diamanter direkt, men känslomässigt dyrbara, ja...
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min fina nyinköpta Beatleströja
Flirtar du mycket? Haha, jag? Jag vet inte ens hur man gör, men ibland funkar det att vara dryg...
Kan du byta olja på bilen? Jag har inte ens nåt körkort, tror du att jag behöver kunna det då?
Vilken var den senaste boken du läste? I en klass för sig av Curtis Sittenfeld. Nu håller jag på att läsa Bob Dylans memoarer ...
Läser du dagstidningen? Ja, när jag har en tillgänglig, annars läser jag på nätet
Prenumerera du på någon veckotidning? Nope
Dansar du i bilen? Ja, alltid, självklart, gör inte du det?
När var du i kyrkan senast? I kyrkan som på en gudstjänst? Väldigt längesen... i kyrkan på besök? I Barcelona i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0