Helgen.

Det har varit jobbiga dagar, tankeverksamheten har varit på topp. Men det går inte att deppa ihop totalt, det gör ingen nytta och jag fungerar inte riktigt så heller. I lördags kände jag att jag var tvungen att komma ut och vi begav oss till General Clinton Pub - även puben vi senast dissade på Halloween pga av klienteriet som stod utanför (white trash, någon?). Hur som helst spelade Orion som var utbytesstudent i Hultsfred i våras, som förband till någon snubbe. Jag och Josefin köpte varsin öl och ställde oss vid ett bord, och inte långt därefter känner jag hur någon gruffar bakom min rygg. Helt plötsligt får jag två enorma män över mig så att bordet flyger och jag faller (lyckligtvis) åt sidan och slår i knät medan dom hamnar i en klump på golvet. Jag blev mest bara lite chockad, medan andra drog bort männen från varandra. Jag lyckades rädda min öl och har därmed varit med i min första barfight! Eller ja, nästan i alla fall. Orion spelade och var duktig och improviserade en låt om Hultsfred som nailade livet där ganska bra. Väldigt underhållande. Efter ytterligare några öl begav vi oss sedan hemåt i den kalla natten. Kändes bra att få tankarna på annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0