"It's not the end yet. Let's stay with it."

... budskapet jag fick av min fortune cookie idag vid lunch. Jag tyckte att det stämde ganska bra in på mitt liv just nu, så det ska jag bära med mig min sista tid i Oneonta. Det är ju faktiskt inte slut förrän den dagen jag åker härifrån.

Idag har varit en bra dag - först fick jag en fin långväga hälsning och lite skvaller från Sverige som inte alls satt fel då jag dagen till ära vaknade med ett svullet öga efter all stress och trötthet i helgen, och kände att jag inte alls ville visa mig ute idag. Tyvärr visade det sig även bli dagen då jag var sen till första lektionen men även så den fina italienaren så att vi hade sällskap dit. Tyvärr som i svullet öga. Bra dag som i att ha sällskap med honom. Vilken gentleman har är dessutom. Och gift.

Det regnar i Oneonta, ruskigt väder är det. Men det gör inte jättemycket, idag fick jag även post från världens bästa syster. En stor godispåse med alla mina favoriter. Det kunde ju inte bli bättre - tack, tack, tack!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! Vad bra att du fick godispåsen precis när du kom hem, det var det jag hoppades på.. Och tur att jag valde rätt godisar till dig ;) Enjoy! Puss

2007-11-27 @ 12:19:30
URL: http://ausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0