Prov, sushi och packning.

Det har varit en bra dag idag, förutom en jävlig huvudvärk som suttit i de senaste timmarna. Vi hade quiz i Music and the Marketplace och jag fick äntligen chansen att prata lite med min fina crush. Nu tycker jag mig veta nog saker om honom för att vi ska gifta oss. Och jag pratade med honom utan tunghäfta och inte blev jag generad heller (jag blir väldigt sällan generad längre, kan tilläggas). Dessutom är han kompis med Little Steven också, det är ju ganska häftigt. Dessvärre tycker Robert också det, så jag har fått lite konkurrens. Efter en lektion där vi tittade på en dokumentär om blues hade vi så även quiz i Audio Production. Sämre har det antagligen aldrig gått för mig på ett prov, men det var omöjligt helt enkelt.

I eftermiddags åkte jag, Kikuyu, Josefin och vår thailändska vän Pat till Walmart. Efter lite småinköp begav vi oss in till Main Street och köpte sedan med oss sushi som vi avnjöt i vårt rum. Nu har jag tvättat och ska packa inför morgondagen. Hanna kommer och möter mig på flygplatsen, sen blir det utgång - åh, det ska bli så kul att träffa henne igen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ha så jättemysigt i LA :) Jag längtar iallafall tills du kommer hit igen, men jag förstår att du inte känner dig redo att lämna livet over there än (som du skrev i förra inlägget). Puss!

2007-11-17 @ 15:57:12
URL: http://ausa.blogg.se
Postat av: ewa

ha det så underbart. sen finns det ju några stycken som inte är så ledsen för att du kommer hem. tyvärr gynnas jag inte av att du kommer hem en dag tidigare. men anyway. jag l ä n g t a r!

2007-11-17 @ 18:10:36
URL: http://ewalee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0