Resplaner.

Så var hemresan ombokad och klar. Den 22 december lämnar jag Oneonta och åker till Nashville för att fira jul med Andreas, Jacquie och hennes familj. Det blir fint. Sedan åker jag tillbaka till Albany den 26:e, för att flyga ner till Atlanta och vidare till Köpenhamn den 27:e. Med andra ord kommer jag hem en dag tidigare än bestämt, dvs. den 28 december. Jag längtar inte. Eller jo, jag längtar självklart tills jag får träffa alla er därhemma, men den här terminen har gått så fruktansvärt fort och jag känner att jag absolut inte är klar med mitt liv här.

Idag råder det en särskild stämning på skolan. Alla är glada och alla frågar vad alla ska göra på lovet. Imorgon åker jag till Los Angeles och till Hanna. Det blir en jobbig dag, vi måste lämna skolan vid nio, bussen till Albany går vi elva och flyget lyfter fyra och jag är inte framme i LA förrän tio lokal tid, när klockan är ett här. Ingen rolig dag när man måste spendera den själv. Nåväl, jag kommer till lite värme i alla fall - det snöar i Oneonta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0