Stephanie Tanner is coming to town.

image90


Kommer ni ihåg Full House? Jag älskade serien och tittade alltid på den när jag var liten. Det enda med Full House jag inte riktigt tyckte om var Stephanie, ni vet mittenungen. Hon var så otroligt störig, den lilla tjejen som tydligen är lika gammal som jag. Varför jag tyckte det vet jag inte, hon bara var det - bara bilden ovan ger mig rysningar. Det ironiska är att imorgon kommer den livs levande Stephanie till Oneonta. Det vill säga Jodie Sweetin, kommer till Hunt Union här på campus för att föreläsa om sitt liv efter Full House då hon tydligen vart nedgången i drogmissbruk under många år. Själv undrar jag mest vad som gick snett och gav henne en sådan enorm hydda?

Kommentarer
Postat av: Malin

Crystal meth, kusin, crystal meth säger jag bara. Det var inhalering genom glödlampor som fick Stephanie Tanner att go downhill så att säga. (Och fråga mig inte varför jag vet detaljer om hennes f.d drogberoende, it's pathetic!)
Ps. Jag störde mig också grymt mycket på henne (och på den fula grannungen) ds.

2007-11-05 @ 00:50:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1894
Postat av: Ida

Ha! Det är ju den perfekta täckmanteln - förklara hur hon gått på rehab medan hon egetligen smugglar kokain i tuttarna.

2007-11-05 @ 10:21:40
URL: http://paranoida.bloggspace.se
Postat av: D

AWESOME! Nu är jag avundsjuk på dig!

2007-11-05 @ 16:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0