Tankar i natten.

Jag vet inte vad jag har gjort för att få så underbara vänner som jag har, men fantastiska är dom. Från alla håll och kanter har jag det senaste dygnet fått höra så otroligt fina ord, och det värmer så mycket, så mycket. Kärlek är vad det är, och den kärleken gör allt så mycket enklare, tankarna lite lättare att hantera och förhoppningsvis kraften att det blir bra. För det blir bra. Och tänk om alla fick ta del av sådan kärlek, vilken bra värld vi skulle leva i då.

Nu faller snön över Oneonta igen. Slaskigt blir det, och kallt är det. Men det gör inte så mycket, detta hade vi väntat oss för en månad sedan. Och om en vecka åker jag till Los Angeles och till något varmare breddgrader. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är den underbaraste vän man kan ha, och dotter. Jag är glad att du har många som du kan prata med och att det känns lite bättre. Älskar dig gumman

2007-11-10 @ 18:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0