Vad man aldrig trodde att man skulle höra någon säga.

Satt och pratade med Daniel på msn och han frågade om jag hade en ljudbok. Nej, sa jag, jag läser hellre. Sedan tipsade han om boken Crème Fraîche vars ljudbok är uppläst av Nina Persson. I provlyssningen säger hon ordet "fitta" i en mening. Det fick mig att tänka på gårdagens föreläsning av Jodie Sweetin, då hon sa "I just wanted to go smoke pot [...] guess you never thought you'd hear Stephanie Tanner say that". Rätt så underhållande såhär en tisdagskväll i ett iskallt Oneonta.


Kommentarer
Postat av: D

Du namedroppade mig så att du skulle få fler besökare till bloggen va? Eller hur? Erkänn!

2007-11-07 @ 21:24:16
Postat av: Kristin

Ja, klart att jag utnyttjade dig, min vän!

2007-11-07 @ 21:37:46
URL: http://kin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0