Back to the City.

Imorgon går resan åter till New York City. Denna gången känns det lite läskigare för att jag är helt själv. På den fem timmar långa bussresan får jag troligtvis sällskap av Lindas roomie dock, det blir trevligt. Men när jag kommer dit halv åtta har jag fyra-fem timmar att döda själv innan Andreas och hans kvinnliga sällskap kommer från Dallas vid midnatt. Det blir nog bio vid Times Square då, kan jag tänka mig.

I måndags hade vi två quiz och idag hade vi en inlämning på en PP-presentation. Fick tillbaka quizet i Music and the Marketplace idag, 26/30 - två fel. Damnit. Fast det gjorde inte så mycket. Och när jag fick tillbaka det hade han skrivit 26/40... men med min tunghäfta log jag bara när han nämnde det. Damnit. Rrock history quizet får vi tillbaka på måndag, och då har vi även det andra quizet som vi fick reda på att vi skulle ha i måndags. Damnit. Ska bli skönt med några dagars lov nu. Nya tag nästa vecka!

Nu ska jag tvätta, sen packa, titta på Gossip Girl, sen ringa min fina bror som fyller 28 år idag. Wahey!


Kommentarer
Postat av: anna

heey kin! ring mig så kan vi ses imorn om du har tid!! kram

2007-10-28 @ 02:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0