Bakis, luftballong och Radiohead.

Återigen bakis en lördag. Men det är fint, det var kul igår. Vi inledde kvällen med att vara olagliga, dvs vi drack sprit på campus. Var hemma hos Nico och hans rumskompisar och drack Bacardi Razz och spelade guitar hero. Jävligt kul spel, det ska jag aldrig skaffa för då kommer jag stänga in mig i ett rum i minst en månad bara för att spela. Jag var grym, hur som helst, tyckte i alla fall amerikanerna. Sen åkte vi ner i stan och gick på Spanish Tavern och sen slutade kvällen med att jag och ovan nämnda pojke gick till Black Oak och köpte en kanna öl innan vi tog en taxi hem. Fast innan dess hade vi smugglat ut ölglasen och gjort oss ännu mera olagliga genom att dricka alkohol offentligt.

Nu ska vi gå och registrera oss för en luftballongtur senare i eftermiddag. Det är family weekend - homecoming, så det är en massa familjer här och hälsar på sina glada små collegebarn.

För övrigt är Radioheads nya skiva jävligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0