Beck, midterm och resor.

Sitter och packar upp Beck - Den svaga länken, och vad passar inte bättre då än att skriva ett fint litet blogginlägg när datorn agerar segare än någonsin? Den kan ha smittats av Internet som har varit lika segt som det var på mitten av 90-talet idag. Hur som helst har jag sett resten av alla de senaste Beckfilmerna, så det blir den sista för min del. Lite trist, man kan ju hoppas på att de fortsätter - hur ska man klara sig utan Gunvald, liksom? Eller ja, jag klarar ju mig eftersom jag ska gifta mig med honom, men för er andra?

Idag fick vi tillbaka vår midterm som vi gjorde i måndags. Jag fick 101 av 102, av 100 egentligen men jag tog de två bonuspoängen men svarade fel på en annan fråga. Det kändes stabilt. När jag var framme och hämtade mitt prov fick jag ett Rock on! och ett fint leende. Men nu får jag sluta, mannen bär ring.

I eftermiddags var jag och Robban och EdizWalmart. Bussen i stan kom aldrig, och när den till slut så gjorde var det den sista bussen så vi fick åka taxi hem. Ingen big deal, det hade dock känts mer glassigt att åka så mycket taxi som man gör här om inte taxibilarna höll på att gå sönder varje gång man öppnar en dörr.

Imorgon ska jag boka biljetter till Los Angeles och köpa bussbiljett till New York City till nästa helgs äventyr. Väl i LA ska underbara Hanna betala vår resa till Las Vegas och tillbaka. Inte en helt fel deal för min del. Bo i hennes pojkväns flashiga hus där ska vi också.


Kommentarer
Postat av: evamy

Du ska se sista beckfilmen. den är grym!

2007-10-18 @ 05:07:09
URL: http://evamys.blogg.se
Postat av: Mamma

Du ar ju bara bast!! Han ma bara ring man du ar sakerligen hans favoritelev. Inte helt fel med alla resor framover, ha det underbart min van. Puss puss

2007-10-18 @ 10:14:13
Postat av: evamy

aha hehe :) så uppmärksam var jag :P
a riktigt synd att det är slut..

2007-10-18 @ 14:19:45
URL: http://evamys.blogg.se
Postat av: D

Fildelning.. illa illa..

2007-10-19 @ 10:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0