En bra dag.

Jag mår illa. Vet inte riktigt varför, kanske var det mitt graviditetstest jag hittade i papperskorgen förra veckan? Nejdå, mamma, ingen fara. Lite Cola light och de sista avsnitten Six Feet Under och jag kommer att må bra. Fast risken är att jag sitter lika söndergråten som Ewa om några timmar. Och då är det dags att gå till min Rock n' roll history lektion. Man kanske ska vänta?

Idag har i övrigt varit en bra dag so far. Efter Music and the Marketplace lektionen stod vi utanför och jag fick en vinkning och ett fint smile av professor hottie. Sen när vi skulle ha Record labels lektion tyckte min nyfunna vän från i fredags, Miles, att jag hade imponerat honom och hans släktingar (alla med något slags urpsrung från Norge) med mina vodkadrickarskills. Han tyckte att vi skulle festa ihop fler gånger. Det tycker jag lät som en bra idé. Sen fick jag sitta bakom nörden på lektionen, då blev dagen ännu bättre.

Nu måste jag dock maila till HIK och fråga om det verkligen är sant attt man bara får ligga efter med 5 poäng för att få gå C-kursen till våren. Det betyder isåfall att jag antingen måste göra min kalkyleringstenta som jag ännu inte gjort, eller göra om tipspromenaden från i våras, innan vi börjar nästa termin. Damn it.

Kommentarer
Postat av: ROSE

Har du något bra bok tips till mig? :D

2007-10-08 @ 21:11:20
URL: http://PINKROSE.blogg.se
Postat av: D

Alltså, klassen kommer vara synnerligen tom i sådana fall, hehe..

2007-10-12 @ 01:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0