Ett mysterium.

Oh, ett mysterium råder i korridoren. När jag var och duschade precis (efter att ha varit på gymet, måste tilläggas) upptäckte jag en öppnad förpackning graviditetstest i papperskorgen. Vem kan det vara? Någon av våra asiatiska vänner? Våra grannar mitt emot varav en av dom en natt kom hem iklädd i princip bara tejp? Eller kanske är det den läskiga killen och hans flickväns test? Vad vet jag, hoppas personen i fråga inte var gravid. Eller kanske ändå, det hade vart mysigt med en liten bebis här i korridoren.

Nu är det Grey's Anatomy.

Kommentarer
Postat av: D

Sluta rota i papperskorgen, Kristin!

2007-10-05 @ 17:38:44
Postat av: Mamma

Tack och lov att du hittade det och inte använde det!!! Duktiga du som tränar så ofta!! puss puss kram

2007-10-05 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0