Golding Hall och utekväll och lördagskväll.

image88

Golding Hall crew. Eller ja, åtminstone några av de ca 200 som bor i huset. Här är vi på höstfesten för ett par veckor sedan. Vi drack varm äppelcider och åt pumpapaj. Jag brände mig mest på tungan. Hur som helst är det är något med amerikaner och pumpor. Nu vankas Halloween och i helgen är det family weekend och vad tar föräldrarna med sig till barnen? Jo, pumpor. Tidigare ikväll var jag hemma hos Nico och hans roomie hade fått ett carving kit. Kaj och jag gick lös på en liten pumpa och fick den väldigt fin, om jag själv får säga det. Sen spelade vi guitar hero innan vi tre åkte till Southside mall och gick på bio. Michael Clayton. Säkert jättebra. Jag koncentrerade mig mest på att inte somna. Gårdagen bestod nämligen av några få drinkar för mycket, vilket gjorde att baksmällan satte in även denna lördag. Eller så var det för att jag kom hem efter fem och inte sov särskilt mycket innan jag gick upp för att vi skulle registrera oss till en luftballongsfärd som sedan visade sig vara full? Hur som helst var det en trevlig kväll, som spenderades på Spanish Tavern och Black Oak och en hemkomst till campus med pumpakrossning och klättring i björkar. Jag skulle bevisa att man visst kunde klätta i en björk när en stackars kille stod i trädet utan att ta sig någonstans. Det slutade med att jag fastnade med foten och mina svarta byxor blev vita. Men det var kul, dock bevisade jag bara att man inte kan klättra i björkar.

Nu är det Foo FightersSaturday Night Live. Och jag ser det verkligen live också. Coolt. På tal om bra musik, i början av november åker vi till Albany och kollar på Chris Cornell, wihoo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
Jo jag ar fortfarande i London....du ar i NY, va kul! Ar det ok om jag lagger upp din blogg pa min sida...jag maste forsoka samla pa mig lite lankar..har ju inga annu.
Ha det bra!

2007-10-14 @ 18:38:01
URL: http://www.lillaneaslondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0