Nyanlänt paket.

image89

Jag gillar att vi får post på lördagar, speciellt när man får andra delen av sitt paket från Amazon - tidigare i veckan kom ju min Libertinesposter. Ani DiFrancoboken ska förhoppningsvis hjälpa mig att få ihop ett bra arbete i Record Labels in Pop Culture klassen och skivorna var fantastiskt billiga så då måste man passa på. Jag tror fan jag har köpt fler skivor sen jag kom hit än på hela detta året - det känns skönt. 

Igår var det utgång, mycket trevligt. Särskilt efter att ha haft ännu ett midterm. Igår hade vi det i Audio Production som vi skulle haft för en vecka sedan. Multiple choice questions gjorde det lite lättare, men man vet ändå aldrig hur det har gått. Det kändes bra hur som helst. Men nu har vi två quiz på måndag och en presentation att göra till på onsdag så idag ska det pluggas, och imorgon likaså. Ikväll ska vi dock gå på bio på skolan och se Michael Håfströms nya film 1408.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, Blind Melon skivan! Jag har alltid drömt om att få gå på maskerad utklädd till Bee girl (i alla fall sen jag var 13 år och kär i sångaren...)

2007-10-21 @ 20:00:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007
Postat av: ewa

sjuuuuukt läskig film. jag fick ont i magen.

2007-10-22 @ 19:08:21
URL: http://ewalee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0