Pluggdag.

Så var det snart fredag igen, tiden går väldigt fort. Imorgon skulle vi egentligen ha vårat första midterm men vår lärare i Audio Production tyckte varken att han eller vi var redo. Bra det, uppskjutet en vecka. Så på måndag har vi det första, då i Music and the marketplace. Jag och Robban har idag suttit och sammanfattat allt vi ska ha på provet, så det ska nog gå bra. Nu ska det bara nötas. Jag måste ju få bra på detta också (tidigare quiz har givit mig de förtträffliga resultaten 24/20, 28/28 samt 112/100 - lite overkill kanske) för att imponera så mycket som möjligt på Joe. Han är så himla fin. Och gammal.

Nu ska jag maila Righteous Babe för att få till någon slags intervju, helst med Ani själv. Sedan är det Grey's Anatomy, det ser jag fram emot efter en hel pluggdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0