Rock history.

Så har man haft ännu en lektion i Rock n' roll history med Proffessor Lunatic. Eller ja, jag kallar honom det precis som att mina andra tre lärare är Proffessor Hottie, en annan Mr Shy och den tredje den-skönaste-läraren-i-världshistorien. Ungefär sådär. Två timmars kvällslektion är dock inte särskilt kul, och vi lär oss inte så mycket av den snurriga mannen som springer fram och tillbaka därframme och spelar en trudelutt på pianot hit och dit och sätter på en random dokumentär eller som idag ett klipp från någon gammal film eller som avbryter sig själv mitt i en mening med att säga att han tidigare brände sig på tungan när han drack för varmt kaffe. Jag vet inte riktigt vart han vill komma, men det kanske klarnar med tiden. Jag, Robban och vår kära vän Boris satt istället och skrev lappar till varandra och pojkarna ritade av mig. Mycket trevligare.

Nu ska jag titta på Six Feet Under. I shall be prepared. Och imorgon ska jag och fis-Robban på utflykt till Walmart innan han ska visa sina inspelningskunskaper och jag ska agera gitarrspelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0