Skola och snyggingar.

Så har man haft sin första midterm. Pluggade hela kvällen igår och idag skulle vi visa våra (halva?) kunskaper om Music and the Marketplace. Så snabbt har jag nog aldrig behövt skriva på ett prov - 45 minuter och sju sidor med en hel del att skriva samt nyckelord att placera tillsammans med rätt förklaring. När det var 15 minuter kvar var jag klar med fyra sidor. Nästkommande sidor kan vara svårläsliga. När jag lämnade in provet strax innan tiden var slut frågade snyggot om jag hann med att skriva allt. Jodå, sa jag. Fast sen lade jag till att min hand gjorde ont, då fyrade han av ett leende så att jag glömde att jag kanske inte svarade så bra på alla frågor. När Robban och Josefin också kommit ut lade vi märke till min högra armhåla. Eller närmare bestämt svetten som hade bildats där under skrivandets gång. Löken, mitt nya smeknamn.

Tröttheten slog dock in efter vår midterm, så på Record Labels lektionen idag satt jag mest och beundrade att nörden hade fina kläder på sig. Han satt precis framför mig med sina små ryck så det blev en trevlig lektion. Sedan strax innan Audio Production stod vi i korridoren och pratade med Boris. Då öppnades en dörr av Joe som släppte in någon men som samtidigt fyrade av ännu ett av sina leenden (som för övrigt får mig att praktiskt taget smälta) mot oss och frågade om vi också ville spela i ensemblen som pågick därinne. Yeah right. Sen tittade vi på en dokumentär innan vi gick hem för att plugga på en quiz som visade sig vara först nästa vecka. Skönt.

Ikväll har jag tittat på Beck och återigen blivit kär i Gunvald. Så nu har jag bestämt att jag ska gifta mig med snyggläraren, sen ska jag göra slut när jag längtar hem för mycket, sen ska jag åka hem till Sverige och gifta mig med Persbrandt och sen när han börjar bli gammal så ska jag gifta mig med nörden, då han har kommit upp i en manlig ålder. Herregud, vilken genialisk plan!

Kommentarer
Postat av: Papa O'

Verkligen en genialisk plan!!! Verkar som du börjar sakna en man i ditt liv?

2007-10-16 @ 10:41:22
Postat av: Åsa

Det lät som en mycket smart plan, och på kuppen kanske du får en massa pengar med alla skilsmässor också.

2007-10-16 @ 14:29:55
URL: http://ausa.blogg.se
Postat av: Tindraz

Du min vän är helt enkelt briljant! kram

2007-10-16 @ 19:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0