Tråkig uppdatering.

I måndags var det uttryckning här på skolan, en polisbil körde förbi i ilfart med blåljus och sirener igång. Jag var ensam och tänkte sen inte så mycket mer på det. Nu har det kommit fram till att någon blivit knivhuggen - fast jag har inte hört något mer och om någon hade dött hade man nog hört om det, nu vill dom mest inte prata om det. Nåväl, ingen fara att gå ute själv ändå tror jag. Visserligen går jag mest själv bara när jag ska till gymet och det är oftast på dagen. Jag är faktiskt väldigt duktigt när det gäller tränandet. Har inte mått så bra på någon vecka och sen har jag varit lite krasslig, men nu börjar det bli bättre och igår när jag var där sprang jag i 25 minuter utan att det blev jobbigt och sen tränade jag mage också. Får väl se om man blir slimmad innan man kommer hem - det kanske blir plus minus noll med tanke på att maten på Wilsbach inte alltid är så god så att det slinker ner en hamburgare eller en pizza slice då och då.

Nu börjar det klarna lite hur hösten i övrigt kommer att se ut. New York City den 25-29 oktober är bestämt sedan innan, Andreas kommer dit då och vi ska umgås och ha kul en helg. Sen har novemberlovet varit lite osäkert men jag tror att jag åker över till antingen Los Angeles och hälsar på Hanna eller så åker vi två till Las Vegas och bor i hennes pojkväns nya häftiga hus där. Inte helt fel, något utav det.

Jag ska bli bättre på att blogga, tänkte jag. Bara så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0