Professor Hottie och jag som filmstjärna.

Idag hade vi vår andra quiz i Music and the Marketplace, därmed med den hetaste läraren ever, min färgblinda italienare som ler så att jag smälter. Sedan stötte jag och Robban ihop med honom i Fine Arts och sedan ännu en gång på Wilsbach under den delikata lunch vi då intog. Jag tror att han förföljer mig, vilket i och för sig är bra eftersom vi måste lära känna varandra innan vi ska gifta oss.

Annars då? Jo, tack. Jag är numera en moviestar. För jag menar, är man med i en film i USA måste man ju bli en äkta moviestar? Även en reklamfilm för Oneonta State University för internationella studenter som ska visas på skolor världen runt och nu närmast i oktober i Kina? Ja, det tycker jag i alla fall. Igår filmade vi i ett klassrum och sedan blev jag intervjuad och fick sedan höra att den intervjun var den bästa. Idag filmade vi vidare, fast då agerade jag mest i bakgrunden, jag och Robban satt på bryggan vid sjön när Josefin blev intervjuad, och sen filmade dom oss när vi stod och tittade på joggingbyxor i Red Dragon store. En signerad kopia kommer på posten till intresserade. Passa på innan jag blir för känd.

Nu ska jag ta mitt lama arsle och skriva ett vanligt brev till Sara. För det förtjänar hon, mest för att jag fick ett brev av henne i måndags och jag lovade att skriva tillbaka direkt. Och inte skall jag låta min nya stardom skjuta undan mina vänner. Nej, icke, då kan man ju hamna på Perez Hiltons blogg och få en ritad knytnäve upp i sitt lame ass.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltså, nu måste du bara ta ett kort på denna underbara man, visste inte att han var italienare!! Så häftigt att du har gått och blivit moviestar, kan man få en förhandsvisning tro?? Puss puss kram

2007-09-20 @ 10:03:44
Postat av: Ida

vad har du för adress?
Och jag håller med mamma unger - ta en bild på karln!

2007-09-20 @ 12:00:09
Postat av: D

Red Dragon store? Vad är det?

2007-09-23 @ 17:51:10
Postat av: åsa

jag måste få en kopia, men även om du blir en famous moviestar så glömmer du väl inte lillsyrran? trevligt förresten att få din adress, den har jag inte ens tänkt på att fråga dig om. nu kan man skicka roliga saker till dig :D håller med de andra btw, paparazza hetingen!!

2007-09-26 @ 11:56:28
URL: http://ausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0