Regn, konsert och pizza.

Söndag och regn. Mycket regn. Jag och Robban följde med Ediz och skulle titta på när Red Dragon spelade fotboll, så vi sprang till Alumni Hall i regnet. Sen stod vi och väntade vi tjugo minuter på att dom skulle börja spela men en minut in i matchen skjöts den upp i en halvtimme pga av åskan. Det hade jag kunnat berätta för amerikanerna redan tjugo minuter innan. Jag sa det dock till vår turkiska vän som bara kallade det det dummaste han hade hört. Då kallade jag honom för surpuppa.

Igår var vi på konsert här på skolan. Brand New. Vet inte riktigt vad jag tyckte, men jag spanade in min lilla nörd och tyckte att rätt många låtar var bra. Den ena sångaren var grymt het och utflippad, så det gjorde konserten värd sina 15 dollar. Det var kul att uppleva också, för de spelar tydligen aldrig på college bara sådär - folket var helt lyriska och många hade dom som sitt favoritband. Trevligt när folk är glada. Sedan åkte vi ner till stan och gick till Black Oak (eller Geten om man hellre vill det) och drack öl i kannor. Jag bondade med lite folk och hade mycket kul. Sen åkte vi hem och idag är det segt. Vaknade i en bastu vid tiotiden, sen lyckades jag somna om och vaknade vid två, då gick vi och åt med Boris. Ikväll ska vi på möte med Music Industry Club, sen blir det pizza och film!


Kommentarer
Postat av: ewfva

pizza? hur går det med den sunda dieten? är du tjockis nu? ;) jag käkade tapas i förrgår. ingen sangria dock. sangria är inte sangria utan dig.
puss.

2007-09-10 @ 08:53:59
Postat av: Mamma

Läste "vaknade i en bastu" och trodde för ett ögonblick att du druckit alldeles för många öl!!!! Varmt rum alltså....
Du tränar väl vidare, tycker du är skitduktig, du kommer nog hem som en slimmis!!
Puss puss kram

2007-09-10 @ 11:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0