Skönaste läraren ever.

Jac Holzman, grundare till Elektra Records pratar om diverse bra musik han jobbat med.

Detta klippet fick vi se idag under vår Record Labels in Pop Culture lektion. Väldigt komiskt, med tanke på vad han säger i slutet. Vår lärare, som för övrigt är den absolut skönaste lärare jag någonsin haft, svor på att han inte hört det när han tittade på den på sitt kontor, haha. Jag hade lätt kunnat ha lektion med honom när som helst, han sitter eller går runt med sin pluffsiga mage och diggar till musiken som han spelar upp. Sen pratar han med sådan inlevelse om de viktiga personerna, och så enkelt är det. Sen hasplar han ur sig saker som får en att skratta, och sånt tycker jag om. Idag när han kom in i klassrummet sa han att han tyckte att det var alldeles för tidigt att ha lektion då, klockan tolv. Helt i min smak, med andra ord. Jag tänkte att han kunde få lite utrymme i min blogg också, även fast vår heta lärare Joe fortfarande är nummer ett.

Nu ska jag plugga lite, sen blir det gym och middag innan vår kvällslektion med den galnaste jävla läraren jag någonsin stött på. Vad han har för sig under lektionerna får nämnas någon annan gång.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka härliga lärare ni verkar ha! Fast jag väntar fortfarande på kort på Number One!! Hoppas allt är väl för övrigt, vi hörs snart. Puss puss kram

2007-09-24 @ 22:27:52
Postat av: D

Vad snackar du om? Du är ju jämt uppe i ottan osv!

2007-09-25 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0