Tillbaka till gymnasiet och några för många crushes.

Back to gymnasiet. Så känns det att vara här i Oneonta, särskilt nu när vi hängt på campus dagligen i en vecka. Eller ja, det finns inte så mycket annat att göra men vi har inte lämnat området på så länge. Det är ju bra på ett sätt, skönt att man faktiskt kan göra det. Men det känns som att man är 16 igen. Idag var vi på konsert, eller vi skulle ha gått på konserterna som anordnades av Music Industry Club. Vi tittade på en halv låt med första bandet, sen gick vi ner och väntade en halvtimme på att få se sista Pirates filmen istället, vilket vi ändå tänkt göra men bandet var så sjukt dåligt att det inte gick att lyssna på. Pirates var bra, som vanligt. Och jag blev kär i Johnny Depp igen, som vanligt. Känns bra att jag befinner mig i samma land som honom i alla fall. Innan jag gifter mig med Depp tänkte jag lägga in stöten på vår heta lärare Joe. Vi hade vårt första prov idag, vilket betydde närkontakt i form av att lämna in provet när jag var klar - jag undrar om han noterade alla hjärtan jag gjorde på pappret? Eller så kanske jag ska hålla mig till min crush i (nästan) samma ålder i form av en basspelande nörd som mycket väl skulle kunna påminna en om Seth Cohen. Åh, jag blir ju alldeles till mig.

Godnatt, världen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men jag har ju sagt att du inte får falla för någon där borta, alldeles för långt från mor!! Du kanske skulle kunna fota din heta lärare så man får ta sig en titt. Allt verkar bra i alla fall!! Puss puss kram

2007-09-08 @ 18:25:07
Postat av: Tobbe

Tänkte bara påminna om att mr Depp bor i Frankrike, men han kanske är i staterna nu iaf :-)

2007-09-08 @ 20:04:47
URL: http://tok.blogg.se
Postat av: Anonym

Okej då, Depp bor i Frankrike, då var jag iaf fem veckor i hans närhet i somras, haha :)

2007-09-08 @ 23:14:51
Postat av: Tindraz

Du är ju verkligen helt underbar! Kört hårt på Seth killen! Sånna vinner i längden har jag hört! ;)
Saknar dig så!!! Giraffen hälsar!

2007-09-09 @ 11:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0