Walmart och sundaewednesday.

Idag slog jag i huvudet hårt i en järnbjälke utanför Southside Mall. Nu har jag en bula, det har jag inte haft på flera år. Men det kan ju vara kul också, fast det gjorde för jävla ont precis när det hänt - det enda jag kunde få fram var ett ynkligt rop till Robban och Josefin att de skulle vänta på mig. Sen gick vi till Walmart och shoppade lite - Doritos, Cola light, sykit och en The Mamas & the papas skiva för 5 dollar. Jag inhandlade även stickor och garn så nu ska jag börja sticka en mössa som ska vara klar innan det blir kallt här. Värmen har nämligen kommit tillbaka, i två dagar har det nu vart upp mot 30 grader. Då är det bra att onsdagar är sundaeday på Wilsbach (där vi äter). Massa olika sorters glass, hot fudge, strössel, marshmallows och en massa annat gott.

Annars är allt bra här på campus. Idag hade vi tredje provet i Music and the marketplace. Som tur var kunde jag koncentrera mig på provet och inte på vår lärare, fast man kan ju faktiskt låtsas att man tänker och titta upp i taket - eller på honom en liten stund. Efter det fick vi tillbaka vår första rapport i Record labels in pop culture. Jag fick 9,5 av 10 och var en av få som fick det, och ingen fick fullt. Då blev jag glad.

Nu ska vi titta på Top Model och sedan Gossip Girl. Oh yeah. Och jag ska svulla i min gigantiska Doritospåse jag inhandlade idag på Walmart.

Kommentarer
Postat av: Ida

ååh. Du får ta och lägga upp en bild på snyggläraren, jag väntar med andakt.
Värmebölja och smarthet, vilken combo sen.

2007-09-27 @ 09:42:30
URL: http://paranoida.bloggspace.se
Postat av: Mamma

Ajaj, du får inte få bula i huvudet! Va du är duktig, bäst i klassen låter det som, det är min tjej det. Älskar dig gumman

2007-09-27 @ 10:17:59
Postat av: Åsa

Du har det lyxigt du.. Sundaeday är gratis också såklart så man får svulla hur mycket man vill, eller? Du är så duktig som nästan får högsta poäng.. Jag ahr min första tenta imorgon och nerverna börjar skaka nu. Älskar dig! (bli inte tjock nu med all doritos och glass) Men jag kommer älska dig ändå, haha ;)

2007-09-27 @ 13:03:24
URL: http://ausa.blogg.se
Postat av: Anna

Jag är avundsjuk på ditt amerikanska liv :-) Kul att provet gick bra, hoppas bulan blir bättre. Kram

2007-09-27 @ 19:06:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0