En snabbvisit till Göteborg.

Det gick konstigt nog rätt bra att komma upp i fredags morse. Två minuter innan klockan skulle ringa halv fem vaknade jag av mig själv - jag förundras alltid över denna inbyggda klocka min kropp verkar ha. Jag mötte upp med kompanjoner Max och Robert och tåget tog oss sedan till den fina staden i väst. Efter en stor kaffe och sedan lunch på ett sunkigt hak, tog vi oss till Groove och deras lilla kontor. Hade sedan en mycket intressant och givande intervju i över två timmar med chefsredaktören och en annan cool snubbe.

Efter intervjun blev det uteserveringspremiär för i år - en öl i solen vid Vasaplatsen var fantastiskt fint. Sedan träffade vi Sara och Calle i parken bredvid innan vi begav oss till Gamlestaden där Gabbe huserar hos sin Emma. Kvällen bestod sedan i lite mer öl i parken, utgång på Avenyn, en grundlurning, två nekningar att gå in på Kelly's för Saras del, en sista öl på Kings Head och en pojke med mustasch som aldrig ville sluta le mot mig. Han fick bli fint sällskap hem på spårvagnen, men sedan skiljdes våra vägar åt och vi alla åkte hem och sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0