En trevlig niotimmarsutflykt.

Åh, våren är äntligen här på riktigt. Och imorgon är det Valborg och då ska det drickas öl.

Igår blev det en 9-timmarsutflykt till Hultsfred. Jag fick även med mig trevligt sällskap i form av Richard, det var fint att få spendera lite quality time med honom eftersom vi inte ses så mycket längre. Väl på RockCity fanns det typ tolv nya demos för oss att lyssna på, vilket gjorde resan dit ganska onödig. Men det gjorde inte så mycket, kändes bra att närvara i alla fall. Jag fick även veta att jag vunnit en biljett till festivalen. Inte med mening, jag medverkade i tävlingen bara för att få en t-shirt men eftersom jag vunnit biljetter till Hultsfredsfestivalen vid tre tillfällen tidigare (ett år vann jag tre biljetter) kändes det kanske såhär i efterhand som att jag inte borde deltagit överhuvudtaget till förmån för någon annan. Har man tur i spel, så har man. Och då har man även en otrolig otur i kärlek, ska ni veta.

Efter en halvtimmes försening av tåget begav vi oss återigen till Kalmar och då konduktören gav oss ungdomspris och dessutom bjöd på läsk och bulle på grund av förseningen kände jag att jag faktiskt kunde förlåta SJ för allt ont de gjort mig de senaste åren. För en stund i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0