Helgens planer.

Jag gick till Maxi för att inhandla färdkost till den sjukt långa och inhumana bussresan till Stockholm imorgon. Kom visserligen hem med något som kan föreställa matsäck - men även med ett par skor och billig spaghetti. Det här med att köpa skor på Maxi är kanske inte så jävla flådigt, men som student är det bra att få sig ett par tygskor till billig peng.

Så, Stockholm i helgen. Jag har sett fram emot att få åka tillbaka ända sedan jag kom hem från USA. Imorgon ska jag hänga med bästa Hanzan, träffa fint folk ute och på lördag ska jag på fest med både gamla och nya bekantskaper. Trevligt ska det bli. Söndagen bjuder på spelning med IdaBeyond Retro som kanske också följer med mig och söndagens fina häng i form av Frida och tittar på Marit Bergman på kvällen. Och på måndag bär det av till Hultsfred för lyssningsmöte. Fullt upp, men infernaliskt roligt.

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Skor på maxi is the shit! =)

2008-04-04 @ 16:01:31
Postat av: D

Vad vet du om vad som är infernaliskt roligt? Har du möjligtvis uppväkt den hornkrönte mästaren från avgrunden och stirrat honom i vitögat? Först då kan du börja förstå essensen av den helvetiska urkraft som Han besitter och vad det innebär. Hell Satan-Lucifer!

2008-04-05 @ 19:51:48
Postat av: Kristin

D - ordbög.

2008-04-07 @ 17:20:18
URL: http://kin.blogg.se
Postat av: D

Jag tycker inte att du ska använda det ordet i ett negativt sammanhang. Det är inte okej.

2008-04-08 @ 11:42:01
Postat av: Kristin

D - i min värld var det i ett positivt sammanhang, därför är det okej för mig. Världen uppfattas inte alltid lika, vet du?

2008-04-08 @ 17:13:53
URL: http://kin.blogg.se
Postat av: D

Touché.

2008-04-08 @ 18:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0